Sede electrónica Concello de Carnota

08:29:38 Venres 22 de novembro 2024
Estás en:

Detalle trámite

Solicitude de inscrición en actividades de conciliación

É obxecto deste procedemento administrativo facilitar a xestión de solicitudes de inscrición nas diferentes actividades de conciliación xestionadas por cada corporación municipal.

Preferentemente de forma telemática a través do botón "Iniciar trámite". Se a persoa interesada non utiliza a vía telemática, poderá descargar o impreso ou impresos dende esta páxina ou acudir ao rexistro do Concello, onde lle facilitarán o dito impreso/s normalizado/s para presentar.

  • Solicitude campamento (Obrigatorio).
  • Volante de empadroamento ou autorización para a comprobación dos datos no padrón municipal.
  • Vida laboral dos proxenitores ou certificado de servicios prestados.
  • Xustificación acreditativa de familia monoparental ou monomarental.
  • Título de familia numerosa.
  • Certificado do grao de discapacidade.
  • Documentación xustificativa da situación de violencia de xénero, en vigor.
  • Declaración do IRPF correspondente ao ano 2022. Certificado de imputacións de renda, emitido pola Axencia Estatal de Administración Tributaria.

Nome: Solicitude de inscrición en actividades de conciliación.

Inicio do procedemento: A instancia de parte.

Tipo de interesado:
Persoa física ou xurídica.

Carácter silencio administrativo: Silencio negativo.

Prazo de resolución: 3 meses.

Recurso aplicable: Potestativo de reposición / Contencioso - administrativo.

Canles de atención:
Telemático (Iniciar trámite).

                                 Presencial.